org view KAMI

Rabu, 24 November 2010

PKAI SUPRA MSE KERJA :D an LOVE STORY

"boss :hey! nadia kasut ape yg ko pkai ni..mcm artis abg tgkk"
"aq : alah boss.. ni la nmernye SUPRA .hahaha"
"boss : xpenah2 mne2 pekerja aku pkai SUPRA kat kedai ni =.=" "
"aq : nk merase jdi justin bieber pompuan abg oiii "
" boss : ha bgus la..mude2 ni la nk pkai ape2 yg korg nk pkai ..maklum la..abg ni da tue..umo da 50..mne boleh pkai trend sangat"

hahaha tu la kisah aku n boss aku arini mse dye tgo yg aku pkai kasut supra..hahaha...then mse kerja capital A yg sedang bercuti dtg..saje2 nk kaco aku la tu..dye sentuh bahu aku la mse keje..pastu mse aku break aku nmpak dye  ttdo kat kerusi mne tahh kat area one u jgak..aku tendang la krusi tu then dye terjage..aku pon diam ler..then dye spend time break ngan aku..then aku lak mcm emm..then dye tnye npe aku xsuke dye la ...ni la..tu la..aku pon xtw nk ckp ape lgi tahh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan